Ogólne warunki:
O sprzedaży towarów za pośrednictwem strony internetowej www.biokominki-producent.pl (zwany dalej sklepem internetowym)
(zwane dalej „Warunkami”)
Operator
Operatorem sklepu internetowego jest firma:
Biokamin EU sro
Droga Panońska 34
851 04 Bratysława
REGON: 44 507 445
Numer NIP SK2022730270
wpisana do Rejestru Handlowego Sądu Rejonowego Bratysława I, Sekcja Sro, nr. 55614 / B
tel.: 00421 905 619 808
e-mailem: info@biokamin-eu.com
Strona internetowa: www.biokominki-producent.pl
Bank :
(zwany dalej sprzedawcą)
- Postanowienia wstępne
1.1. Niniejsze warunki regulują prawa i obowiązki między sprzedającym a osobą fizyczną lub prawną, która kupuje towary za pośrednictwem sklepu internetowego sprzedającego. (dalej tylko kupujący)
1.2. Prawa i obowiązki nie określone w niniejszych warunkach regulują przepisy ustawy nr. 513/1991 Dz. Kodeksu Handlowego z późniejszymi zmianami
- Sposób zawarcia umowy
2.1. Kupujący dokonuje wyboru towaru za pośrednictwem Sklepu internetowego, który tworzy zamówienie poprzez dodanie go do koszyka, uzupełnienie danych wymaganych do rejestracji a następnie przesłanie do Sprzedawcy. Jeżeli kupujący z przyczyn technicznych lub innych nie ma dostępu do Sklepu internetowego, może przesłać zamówienie drogą elektroniczną (e-mail) na adres info@biokamin-eu.com z dokładną specyfikacją towaru, jego ilością i dane kontaktowe.
2.2. Zamówienie Kupującego uważa się za propozycję zawarcia umowy.
2.3. Kupujący ma prawo do anulowania, zmiany lub uzupełnienia zamówienia w ciągu 24 godzin od jego wysłania. Kupujący powinien telefonicznie poinformować sprzedawcę o wszelkich zmianach w zamówieniu, a następnie przesłać protokół drogą e-mailową na adres: info@biokamin-eu.com
2.4. Wysyłając zamówienie kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji praw i obowiązków wynikających z umowy oraz w celu udzielenia informacji o produktach i usługach sprzedającego.
2.5. Sprzedający prześle kupującemu potwierdzenie zamówienia bez zbędnej zwłoki po otrzymaniu zamówienia od kupującego.
2.6. Potwierdzenie zamówienia może być przesłane e-mailem, pocztą, faksem lub telefonicznie według uznania Sprzedającego. Wysłanie potwierdzenia zamówienia może oznaczać również połączenie telefoniczne pomiędzy Kupującym a Sprzedającym, w którym Sprzedający informuje Kupującego o przyjęciu zamówienia.
2.7. Po przesłaniu potwierdzenia zamówienia umowę kupna-sprzedaży uważa się za zawartą.
2.8. W przypadku, gdy jakakolwiek część zamówienia jest błędna lub niekompletna, sprzedawca poinformuje kupującego o konieczności zmiany lub uzupełnienia zamówienia. Po zrealizowaniu zamówienia Kupujący otrzyma potwierdzenie zamówienia.
2.9. Jeżeli kupujący nie poprawi błędów w zamówieniu w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia przez sprzedającego, jego zamówienie zostanie uznane za bezzasadne i nie zostanie zrealizowane.
2.10. W przypadku, gdy sprzedawca nie będzie mógł dostarczyć zamówionego towaru zgodnie z zamówieniem, niezwłocznie poinformuje o tym fakcie kupującego.
2.11. Sprzedającemu przysługuje prawo do anulowania zamówienia, jeżeli klient w przeszłości nie wywiązał się ze swoich zobowiązań wobec Sprzedającego.
2.12. Jeżeli kupujący posiada ważny numer rejestracyjny w momencie zakupu, stosunek sprzedawcy do przepisów Kodeksu Handlowego.
- Cena zakupu
3.1 Kontrahenci uzgodnili, że Kupujący kupuje towar od Sprzedającego za cenę podaną w Sklepie Internetowym oraz w zamówieniu i w chwili wysłania zamówienia do Sprzedającego.
3.2. Jeżeli kupujący nie odbierze towaru w siedzibie sprzedającego, zobowiązany jest do zapłaty, oprócz kosztów zakupu, również kosztów transportu.
3.3. Opcje wysyłki oraz cennik każdej wysyłki dostępne są na stronie Sklepu internetowego podczas tworzenia zamówienia w sekcji Koszyk. Jeśli koszty wysyłki nie są określone, mogą zostać określone ilościowo i przesłane Kupującemu na żądanie.
3.4. W przypadku wysłania przez Kupującego zamówienia z określonym sposobem transportu: „Koszty transportu zostaną dodatkowo doliczone”, Sprzedający prześle bez zbędnej zwłoki kalkulację kosztów transportu zgodnie z życzeniem Kupującego. Kupujący ma 7 dni na zaakceptowanie kosztów wysyłki.
3.4.1. Jeżeli Kupujący nie zaakceptuje kosztów transportu lub nie ustosunkuje się do tej sprawy w ciągu 7 dni, jego zamówienie nie zostanie uznane za bezzasadne i nie zostanie zrealizowane.
3.5. Kupujący ma do wyboru 3 środki transportu związane z uiszczeniem ceny zakupu i kosztów przesyłki: odbiór osobisty, płatność przy odbiorze, płatność z góry na konto.
3.5.1. Jeśli kupujący wybierze odbiór osobisty, zapłaci za towar przy odbiorze u sprzedającego.
3.5.2. Jeśli kupujący wybierze przesyłkę za pobraniem, zapłaci za towar wraz z kosztami przesyłki bezpośrednio kurierowi przy odbiorze towaru.
3.5.3. Jeśli kupujący zdecyduje się zapłacić z góry na konto, jest zobowiązany do zapłaty ceny zakupu wraz z kosztami wysyłki po otrzymaniu informacji od sprzedającego, nie później jednak niż w dniu wysyłki. W przeciwnym razie towar nie zostanie wysłany, co opóźni realizację zamówienia.
3.5.3.1. Wpłaty z góry na konto można dokonać za pośrednictwem PayPal lub kartą płatniczą za pomocą usługi Cardpay.
3.5.3.1.1. Usługa Cardpay świadczona jest za pośrednictwem wirtualnego terminala Tarta Bank, dzięki czemu Kupujący może płacić kartami VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD, MAESTRO lub Diners Club International®.
3.5.3.1.2. Kupujący wpłaca zaliczkę na konto za pośrednictwem Cardpay w wirtualnym terminalu Tatra Bank, niezwłocznie po wysłaniu zamówienia w Sklepie Internetowym Sprzedawcy lub później na konto wskazane w wiadomości otrzymanej w związku z zamówieniem. dostępne na rogu Kupującego w sklepie internetowym, jednak nie później niż w trakcie wysyłki, w przeciwnym razie towar nie zostanie wysłany do Kupującego, co opóźni realizację zamówienia.
3.6. Kupujący jest zobowiązany do prawidłowej i terminowej zapłaty ceny zakupu i kosztów wysyłki. Zobowiązanie kupującego do zapłaty ceny zakupu towaru wraz z kosztami transportu uważa się za spełnione z chwilą zaksięgowania wpłaty na koncie sprzedającego, tj. poprzez wpłatę środków na rachunek bankowy lub po wpłacie gotówką. Jeżeli kupujący nie wywiąże się w terminie ze swoich zobowiązań finansowych wynikających z umowy, sprzedający ma prawo żądać od kupującego zapłaty kosztów związanych z opóźnieniem oraz zapłaty kary umownej w wysokości 0,05% za każdy dzień zwłoki.
3.7. Sprzedający podlega zastrzeżeniu własności zgodnie z § 445 Kodeksu Handlowego, ale kupujący nabywa własność przedmiotu umowy dopiero po zapłaceniu pełnej ceny zakupu towaru.
3.8. Faktura będąca jednocześnie listem przewozowym zostanie dostarczona kupującemu wraz z przedmiotem umowy.
- Dostawa towarów
4.1 Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar Kupującemu w terminie określonym przy każdym produkcie w Sklepie Internetowym. Termin dostawy rozpoczyna się następnego dnia po potwierdzeniu zamówienia przez Sprzedającego.
4.2. W przypadku wyboru „odbiór osobisty” Kupujący zobowiązany jest do uzgodnienia ze Sprzedającym terminu i godziny odbioru towaru.
4.3. Odpowiedzialność za uszkodzenie towaru przechodzi na kupującego, jeżeli sprzedający przekaże towar przewoźnikowi tak, aby towar został dostarczony do miejsca wskazanego przez kupującego.
4.4. Kupujący zobowiązany jest do terminowego odbioru przesyłki. Kupujący powinien przy odbiorze towaru sprawdzić stan opakowania, taśm lub zabezpieczeń i niezwłocznie zgłosić kurierowi ewentualne uszkodzenia opakowania. Powinien również sprawdzić, czy zawartość opakowania jest zgodna z zamówieniem (ilość i wygląd towaru) oraz czy towar jest wolny od wad. Jeżeli dostarczony towar nie odpowiada zamówieniu lub kupujący dostrzeże oczywiste wady towaru, zobowiązany jest zgłosić ten fakt pisemnie na liście przewozowym.
4.5. W przypadku, gdy kupujący nie odbierze towaru, czas realizacji zamówienia ulegnie wydłużeniu, w związku z czym sprzedający ma prawo żądać od kupującego zapłaty kosztów związanych z opóźnieniem oraz zapłaty kary umownej w wysokości 0,05% za każdy dzień rozpoczęła się. opóźnienie.
- Gwarancja, wady, reklamacje
5.1. Jeżeli uszkodzenie lub częściowa wada towaru nie są widoczne przy odbiorze, kupujący jest zobowiązany zawiadomić sprzedawcę bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż 10 dni od daty dostarczenia towaru do sprzedawcy. Sprzedający i przedstawiciel dostawcy zgłoszą raczej protokół szkody. Po otrzymaniu protokołu Sprzedawca decyduje o sposobie usunięcia wady towaru i informuje Kupującego o swojej decyzji.
5.2. Sprzedawca udziela gwarancji na towar na okres dwudziestu czterech (24) miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu odbioru towaru przez Kupującego. Okres gwarancji nie jest naliczany od dnia przejęcia reklamowanego towaru przez Sprzedawcę do dnia rozpatrzenia reklamacji i poinformowania Kupującego o jej wyniku.
5.3. Gwarancja nie obejmuje wad towaru powstałych w wyniku użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem lub z naruszeniem zasad podanych w instrukcji. Gwarancja nie obejmuje również uszkodzeń mechanicznych powstałych w wyniku narażenia towaru na działanie światła słonecznego lub promieniowania elektromagnetycznego, a także mechanicznych lub innych niepożądanych ingerencji w towar.
5.4. W przypadku towaru sprzedanego z określoną wadą po niższej cenie, okres gwarancji wynosi dwadzieścia cztery (24) miesiące, rękojmia, za wyjątkiem pkt 5.3, nie obejmuje również wad, o które cena towaru została obniżona. Informacja o tej wadzie powinna być zawarta w umowie kupna.
5.5. Jeżeli naprawa wadliwego towaru lub jego wymiana na ten sam towar nie jest możliwa, sprzedawca może odstąpić od umowy wystawiając kupującemu fakturę korygującą w wysokości aktualnej ceny towaru z dnia uznania reklamacji. . Aktualna cena towaru oznacza cenę towaru w dniu otrzymania reklamacji lub cenę towaru o parametrach technicznych porównywalnych z towarem reklamowanym. Sprzedającemu przysługuje prawo wyboru towaru o porównywalnych parametrach technicznych i od tej decyzji nie przysługuje odwołanie.
5.6. Jeżeli sprzedający nie naprawi reklamowanego towaru w okresie gwarancyjnym w terminie 30 dni, towar ten uważa się za nienaprawialny, a kupujący ma prawo wymienić go na nowy identyczny towar lub wystawić fakturę korygującą zgodnie z pkt. 5.7.
5.7. W przypadku wymiany wadliwego towaru na nowy bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu przejęcia nowego towaru. Na nowy produkt zostanie również wydana nowa karta gwarancyjna.
5.8. Jeżeli Sprzedający uzna, że reklamowany towar nie jest wadliwy lub nie spełnia warunków reklamacji, reklamację uznaje się za bezzasadną, a reklamowany towar zostanie zwrócony Kupującemu.
5.8.1. W przypadku odrzucenia reklamacji zgłoszonej w ciągu pierwszych 12 miesięcy od daty zakupu towaru, do rozstrzygnięcia reklamacji na koszt Sprzedawcy zostanie dołączona opinia eksperta.
5.8.2. W przypadku odrzucenia reklamacji zgłoszonej po upływie 12 miesięcy od daty zakupu towaru, Sprzedający w decyzji reklamacyjnej określi osobę, do której towar może zostać przesłany do zbadania. Koszty ekspertyzy poniesione przez kupującego zostaną poniesione przez sprzedającego, jeśli kupujący złoży odpowiednią dokumentację.
5.8.3.
Jeżeli Klient (zwany dalej „Klientem”) nie odbierze produktu po wykonaniu usługi lub po rozpatrzeniu reklamacji (zwane dalej „usługami serwisowymi”) w ciągu 8 (słownie: ośmiu) dni od określonej usługi termin w protokole reklamacyjnym lub w przypadku nieodebrania (dalej „produkt”) przez Klienta w terminie 8 (słownie: ośmiu) dni od odstąpienia od umowy jednej z kontrahentów. wykonawcy przysługuje kara umowna w wysokości 3,00 EUR za każdy dodatkowy dzień zwłoki, przy czym kara umowna stanowi rekompensatę kosztów wykonawcy związanych z przechowywaniem i konserwacją produktu. Powiadomienie o wykonaniu i zakończeniu usługi zostanie przekazane Klientowi osobiście, telefonicznie, SMS-em lub e-mailem. Jeżeli Klient po odstąpieniu od umowy przez jedną ze stron lub w inny sposób zgodnie z niniejszymi OWU nie odbierze produktu po wykonaniu usługi lub w ciągu 3 (słownie: trzech) miesięcy od dnia, w którym był zobowiązany do odbioru produktu Wykonawca ma prawo do sprzedaży produktu. Kontrahent z wyprzedzeniem informuje Klienta o zamiarze sprzedaży towaru, przy czym za powiadomienie uważa się również przekazanie niniejszych OWU. W przypadku sprzedaży towaru kontrahent zapłaci klientowi wpływy ze sprzedaży towaru po potrąceniu ceny usługi, karę umowną w wysokości 3,00 € za każdy dzień zwłoki w przejęciu dnia sprzedaży, koszt sprzedaży Produktu w przypadku skorzystania przez Klienta z prawa do dalszego postępowania Dostawcy. Jeżeli wysokość kary umownej kumuluje się i przekracza cenę rynkową towaru,
5.9. Gwarancja na baterię wynosi 6 miesięcy, jeśli jest objęta gwarancją przez 3-5 lat lub liczbę cykli w zależności od modelu
- Odstąpienie od umowy
6.1. Kupującemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Jeżeli kupujący zamówił towar, który został przygotowany na indywidualne zamówienie według specyfikacji i zaleceń kupującego, nie może odstąpić od umowy.
6.2. W przypadku odstąpienia od umowy przez kupującego zobowiązany jest on na własny koszt dostarczyć towar do siedziby sprzedającego w stanie nienaruszonym, kompletnym, bez śladów użytkowania, w oryginalnie zapieczętowanym opakowaniu. Jednocześnie musi przedłożyć sprzedającemu dokument potwierdzający odstąpienie od umowy kupna podpisany przez kupującego.
6.3. Po sprawdzeniu towaru sprzedawca zwróci kwotę zapłaconą za towar określoną w zamówieniu nie później niż 15 dni od daty dostarczenia towaru.
6.4. Sprzedającemu nie przysługuje prawo do dostarczenia towaru i odstąpienia od umowy, jeżeli towar zostanie w międzyczasie sprzedany.
- Postanowienia końcowe
7.1. Regulamin wchodzi w życie z dniem umieszczenia na stronie Sklepu Internetowego.
7.2. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za utracone zyski, utracone szanse lub inne bezpośrednie lub pośrednie straty wynikające z niezrealizowania zamówienia lub w jakikolwiek inny sposób.
7.3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany i uzupełnienia niniejszego regulaminu według własnego uznania, t. j. zmieniać, usuwać i/lub modyfikować całość lub część niniejszych warunków bez uprzedzenia, a zamówienia będą realizowane na podstawie warunków od dnia wysłania zamówienia przez Kupującego do Sprzedawcy.
- Zasady ochrony danych osobowych
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych? Biokamin EU sro, Panónska cesta 34, 851 04 Bratysława, IČO: 44 507 445, IČDPH: SK2022730270, zarejestrowana w Rejestrze Handlowym Sądu Rejonowego Bratysława I., wydz. sro, vl.č. 55614 / B Dlaczego przetwarzamy Twoje dane osobowe? Przetwarzamy Twoje dane osobowe z następujących powodów: • Zakup towarów i usług: Przetwarzamy Twoje dane osobowe przede wszystkim w celu prawidłowego przetworzenia i realizacji Twojego zamówienia. Jeśli wystąpią problemy, Twoje dane poinformują nas, z kim możemy się skontaktować. • Obsługa klienta: jeśli skontaktujesz się z nami z pytaniem/problemem, musimy przetworzyć Twoje dane w celu uzyskania odpowiedzi/rozwiązania. W niektórych przypadkach dane osobowe mogą być również przekazane podmiotowi trzeciemu (np. przewoźnikowi towarów). • Konto użytkownika: dzięki danym osobowym, które podajesz nam w swoim profilu użytkownika, będziesz miał dostęp do szeregu przydatnych funkcji (np. jeśli podasz swój numer telefonu, po prostu poinformujemy Cię, gdy zamówienie zostanie do Ciebie dostarczone) . Możesz zmienić wprowadzone informacje w dowolnym momencie, z wyjątkiem adresu e-mail używanego do uzyskania dostępu do konta użytkownika. • Ulepszanie naszych usług: Dzięki historii Twoich zamówień i zachowaniu w Internecie możemy zaoferować Ci bardziej odpowiednie oferty na inne towary, m.in. akcesoria do zakupionych produktów. W niektórych lokalizacjach wyświetlamy produkty, które są dla Ciebie odpowiednie i spełniają Twoje potrzeby i zainteresowania. Możemy również korzystać z narzędzi do testowania różnych wariantów (tzw. testy A/B), Google Analytics, Facebook Analytics itp. w celu optymalizacji elementów w sieci i poza nią (spersonalizowana reklama na stronach internetowych osób trzecich). • Egzekwowanie praw i roszczeń prawnych oraz kontrola organów publicznych: Możemy również przetwarzać Twoje dane osobowe, ponieważ potrzebujemy ich do wykonywania naszych praw i roszczeń prawnych (np. jeśli masz wobec nas nieuregulowane roszczenie). Możemy również przetwarzać Twoje dane osobowe, ponieważ potrzebujemy ich do kontroli organów publicznych oraz z innych podobnie ważnych powodów. Jakie dane osobowe przetwarzamy? Dane osobowe, które nam przekazujesz • Jeżeli np. przy zamawianiu towarów lub usług potrzebujemy od Ciebie informacji oznaczonych jako obowiązkowe w procesie zamówienia (głównie imię i nazwisko, adres dostawy). Gdybyśmy nie mieli tych informacji, nie bylibyśmy w stanie prawidłowo dostarczyć towaru. Dodatkowo do sprzedaży towarów lub usług potrzebujemy Twojego adresu e-mail, na który wyślemy Ci potwierdzenie zamówienia, będące jednocześnie potwierdzeniem zawartej umowy kupna, a także kopie warunków handlowych i reklamacji. zbliżać się. • Możesz również podać opcjonalne informacje podczas zamawiania towarów lub usług. Pomagają nam lepiej i efektywniej wywiązywać się z zawartej umowy. Na przykład. po wpisaniu numeru telefonu możemy przesłać Państwu informację o dostawie towaru itp. Podajesz nam dane dobrowolnie. • Po dostarczeniu towaru możesz otrzymać e-mail z prośbą o wycenę zakupionego towaru. • Jeśli skontaktujesz się z naszym klientem lub wyślesz do nas wiadomość, będziemy również przetwarzać Twoje dane osobowe podane w tej komunikacji. Dane osobowe, które przetwarzamy automatycznie • Gdy odwiedzasz naszą stronę internetową, możemy zbierać pewne informacje o Tobie, takie jak Twój adres IP, data i godzina.
odwiedziny naszej strony internetowej, informacje o Twojej przeglądarce internetowej, systemie operacyjnym lub ustawieniach językowych. Możemy również przetwarzać informacje o Twoim zachowaniu na naszej stronie, m.in. na przykład, jakie linki odwiedzasz na naszej stronie i jakie towary są wyświetlane. Jednak ze względu na Twoją maksymalną prywatność, informacje o Twoim zachowaniu w serwisie są anonimowe, dlatego nie możemy ich nawet przypisać do konkretnego użytkownika, czyli konkretnej osoby. • Pliki cookie: jest to w rzeczywistości mały plik tekstowy tworzony podczas odwiedzania dowolnej witryny internetowej. Służy jako standardowe narzędzie do przechowywania informacji o sposobie korzystania z naszej witryny. Dzięki temu możemy różnicować (ale nie identyfikować) poszczególnych użytkowników i dostosowywać treści do określonych preferencji. Pliki cookie są ważne. Bez nich przeglądanie sieci byłoby znacznie trudniejsze. Nagrania z kamer w naszych obiektach • Nasze kamienice są monitorowane przez systemy kamer z transmisją i nagrywaniem online. Mamy na miejscu kamery, aby zapobiegać i wyjaśniać możliwe nielegalne działania. Operatorem systemu kamer jesteśmy my, firma Biokamin EU sro, IČO: 44 507 445 Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy dane? Wykonanie i zawarcie umowy Potrzebujemy dużej części Twoich danych osobowych, abyśmy mogli zawrzeć umowę kupna lub inną umowę na towary lub usługi, które chcesz od nas kupić. Zawierając umowę przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu prawidłowej dostawy zakupionego towaru lub prawidłowej realizacji zakupionych usług. W oparciu o tę podstawę prawną przetwarzamy głównie dane do fakturowania i dostawy. Uzasadnione interesy • Używamy również Twoich danych osobowych, aby dostarczać Ci odpowiednie treści, to znaczy treści, które Cię interesują. Na podstawie prawnie uzasadnionego interesu przetwarzamy w ten sposób dane osobowe, które przetwarzamy automatycznie oraz pliki cookies. • Z tego samego powodu prawnego możemy wysyłać Tobie i naszym klientom e-maile i SMS-y. Przetwarzanie Twoich danych osobowych na tej podstawie prawnej odbywa się również podczas monitoringu prowadzonego przez kamery podczas naszych poszczególnych czynności. Komu udostępniamy Twoje dane osobowe? W takich przypadkach przekazujemy Twoje dane osobowe podmiotom trzecim: • Dostawa towarów: Wybrany przez Ciebie przewoźnik nigdy nie byłby w stanie dostarczyć Ci zamówionego towaru, gdybyśmy nie poinformowali go dokładnie, gdzie i do kogo ma dostarczyć. dobra. Przekażemy te informacje przewoźnikowi zgodnie z tym, w jaki sposób wypełnisz je w zamówieniu. Przesyłanymi w ten sposób danymi są w szczególności imię i nazwisko, adres dostawy, numer telefonu, pod którym przewoźnik może się z Państwem skontaktować oraz, jeśli towar nie został opłacony z góry, kwota do zapłaty przy odbiorze dobra. W odniesieniu do przekazanych mu danych osobowych przewoźnik ma prawo przetwarzać je wyłącznie w celu dostarczenia towaru, a następnie niezwłocznie usunąć dane osobowe. Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe? W pierwszej kolejności będziemy przetwarzać Twoje dane przez czas trwania łączącego nas stosunku umownego. W przypadku przetwarzania danych osobowych, którym podałeś zgody, Twoje dane osobowe będą przetwarzane co do zasady przez okres 7 lat lub do odwołania zgody. Jednocześnie informujemy, że dane osobowe są niezbędne do prawidłowego świadczenia usług. W celu wypełnienia wszystkich naszych zobowiązań, czy to wynikających z zawartej między nami umowy, czy z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, musimy przetwarzać Twoją zgodę przez okres wskazany przez lub zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa (np.). Domyślnie przechowujemy nagrania z kamer przez 90 dni. Jeśli jednak na monitorowanym terenie dojdzie do niedozwolonego postępowania, możemy skontaktować się z policją i przekazać akta właściwemu organowi (policja, sąd itp.). W takim przypadku akta nie zostaną usunięte po 90 dniach, ale ze względów dowodowych przechowujemy je do ostatecznego zakończenia sprawy. Jakie masz prawa przy przetwarzaniu danych osobowych? W związku z Pani/Pana danymi osobowymi przysługuje Pani/Panu w szczególności prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, prawo do żądania ograniczenia ich przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu lub wnieść skargę dotyczącą przetwarzania Twoich danych osobowych, prawo dostępu do Twoich danych osobowych. prawo żądania przeniesienia Twoich danych osobowych, prawo do bycia poinformowanym o naruszeniu bezpieczeństwa Twoich danych osobowych oraz, pod pewnymi warunkami, prawo do usunięcia niektórych danych osobowych, które przetwarzamy w związku z Tobą (tzw. – zwane prawem do bycia „zapomnianym”). Edycja • Możesz skontaktować się z nami pod adresem: info@biokamin-eu.com Korekta • Jeśli uważasz, że przetwarzane przez nas dane osobowe są nieprawidłowe, możesz skontaktować się z nami pod adresem: info@biokamin-eu.com Dostęp (przenośność) • Możesz poprosić nam przesłać podsumowanie Twoich danych osobowych na adres info@biokamin-eu.com • Masz również prawo dostępu do tych informacji o Twoich danych osobowych: o Jakie są cele przetwarzania Twoich danych osobowych o Jakie są kategorie danych osobowych zainteresowany Kim poza nami są odbiorcy Twoich danych osobowych? Planowany termin, na podstawie którego dane zostały przetworzone i nie ma innej podstawy prawnej ich przetwarzania o wniosłeś sprzeciw wobec przetwarzania osi. danych i przekonasz się, że z oceny sprzeciwu wynika, że w konkretnej sytuacji Twój interes przeważa nad naszym interesem w przetwarzaniu. te osie. dane o Dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem o Obowiązek usunięcia wynika ze szczególnego przepisu prawa o Ide os. dane dotyczące dzieci poniżej 16 roku życia • Możesz skorzystać z przysługującego Ci prawa do: info@biokamin-eu.com Sprzeciw • Niektóre z Twoich danych osobowych przetwarzamy na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu (patrz punkt niniejszego regulaminu zatytułowany „Na czym podstawa prawna przetwarzania danych”)). Jeżeli wystąpią z Twojej strony szczególne powody, możesz sprzeciwić się przetwarzaniu Twoich danych osobowych. Możesz zgłosić ten sprzeciw pod adresem: info@biokamin-eu.com Ograniczenia przetwarzania • Jeśli (a) sprzeciwiasz się dokładności Twoich danych osobowych, (b) Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, (c) nie potrzebujemy już Twoich danych osobowych dane dla celów przetwarzania, ale są Ci one potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń lub jeżeli (d) wniosłeś sprzeciw wobec ustępu poprzedzającego, masz prawo do ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych. • W takim przypadku możemy przetwarzać Twoje dane osobowe wyłącznie za Twoją zgodą (z wyjątkiem przechowywania lub tworzenia kopii zapasowych danych osobowych, o których mowa). Złożenie skargi • Jeżeli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane osobowe niezgodnie z prawem, masz również prawo wnieść skargę do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Będziemy jednak szczęśliwi, jeśli najpierw usuniesz błędy z nami. Zawsze możesz po prostu skontaktować się z nami pod adresem info@biokamin-eu.com Niniejsze Warunki ochrony danych osobowych, w tym ich wymagania, obowiązują od 18.12.2020.
- ALTERNATYWNE ROZWIĄZANIE DLA SPORTÓW KONSUMPCYJNYCH
1 lutego 2016 r. Ustawa nr. 391/2015 Dz. w sprawie alternatywnych metod rozwiązywania sporów i zmian niektórych przepisów. Celem tej ustawy jest stworzenie konsumentom nowych możliwości rozwiązania sporu ze sprzedawcą szybko, sprawnie, a przede wszystkim mniejszym lub formalnym kosztem. przy minimalnych kosztach. Celem jest znalezienie odpowiedniego rozwiązania łagodzącego. umowa pomiędzy konsumentem a sprzedawcą w celu rozstrzygnięcia sporu, która za zgodą obu stron staje się wiążącą podstawą prawną.
Podmiotami prawa ADR są Urząd Regulacji Sieci Sektorowych, Urząd Regulacji Komunikacji Elektronicznej i Usług Pocztowych oraz Słowacka Inspekcja Handlowa. Ponadto Słowacka Inspekcja Handlowa jest departamentem szczątkowym, co oznacza, że będzie miała uprawnienia do rozstrzygania takich sporów oraz, w przypadku braku jurysdykcji innych organów, z wyjątkiem sporów wynikających z umów o świadczenie usług finansowych.
- Odstąpienie konsumenta od umowy
Kupujący - konsument
Imię i nazwisko, tytuł: .............................. ............ .................................................. .....................................................
Miejsce zamieszkania: ..... ......................................... ................................. ....................... ................................................... ...... ........................
Numer telefonu: ................ ............................... ........................................... ........ ........................................... ........ .....................
E-mail: ................................. ............. .................................................. ...................................................... ........................ ...... .......
Odstępuje od umowy z
Sprzedawca: Biokamin EU sro IČO: 44507445
Numer wypłaty gotówki: ............................................. . .................................................... .................... ..................
Numer zamówienia: ................................. .............. .................................................. ................................................. . .
Data wyprzedaży: .............................................. .................................................... ...................................................... ...
Zwrot towaru:
..................................................... ...................................................... .................................................. ......................................................
Powód do powrotu:
Produkt nie działa.Nie podoba mi się.Znalazłem/znalazłem taniej
Produkt nie odpowiada opisowi w tym punkcie:
następny powód:
Cena zakupu do zwrotu:
przelewem na numer rachunku bankowego: IBAN ..................... ..................... ...................................................
gotówką na adres sprzedającego ......................................... ... ............................................. ... .......
_ ................................................. ..................... ........
Data i podpis kupującego - konsumenta
Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Termin do odstąpienia od umowy upływa 14 dni po otrzymaniu towaru przez Ciebie lub wskazaną osobę trzecią, z wyłączeniem przewoźnika.
Korzystając z naszego prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji o odstąpieniu od tej umowy poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia. W tym celu możesz skorzystać z tego przykładowego formularza odstąpienia od umowy.
Okres odstąpienia zostanie utrzymany lub wyśle zawiadomienie o wykonaniu prawa odstąpienia przed upływem okresu odstąpienia.
Po odstąpieniu zwróci wszystkie płatności dokonane w związku z zawarciem umowy, w szczególności cenę zakupu, w tym koszty dostarczenia towaru do Ciebie. Nie dotyczy to dodatkowych kosztów, jeśli wybrałeś inny rodzaj dostawy, np. najtańszą standardową metodę dostawy, którą oferujemy. Wpłaty zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o odstąpieniu. Ich płatność zostanie dokonana w ten sam sposób, w jaki zapłacił kupujący. Nie wpływa to na prawo kupującego do uzgodnienia ze sprzedającym innego sposobu płatności, chyba że kupujący poniesie dodatkowe opłaty.
Płatność za zakupiony towar zostanie dokonana po otrzymaniu zwracanego towaru na nasz adres lub po przedstawieniu dokumentu potwierdzającego zwrot towaru, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.